Παράδοση Προϊόντων & Εκτέλεση Υπηρεσιών

α) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, τα Προϊόντα θα παραδίδονται Ex Works - εξ εργοστασίου Infocube (πλέον πρόσφατη εκδοχή των Διεθνών Εμπορικών Όρων INCOTERMS). Η Infocube θα παρέχει Υπηρεσίες στον τόπο (ή τους τόπους) που ορίζεται (ορίζονται) στη Σύμβαση. Οι ημερομηνίες που γνωστοποιούνται ή αναγνωρίζονται από τη Infocube είναι κατά προσέγγιση μόνο, και η Infocube δεν θα ευθύνεται, ούτε θα αθετεί τις υποχρεώσεις της έναντι του Πελάτη, για τυχόν καθυστέρηση παράδοσης ή παροχής, υπό τον όρο ότι η Infocube θα καταβάλλει εμπορικά εύλογες προσπάθειες να ανταποκριθεί σε αυτές τις ημερομηνίες. Στην περίπτωση καθυστέρησης, η Infocube θα καταβάλλει εμπορικά εύλογες προσπάθειες να παραδώσει Προϊόντα ή να εκτελέσει Υπηρεσίες (όπου ισχύει) εντός της περιόδου που ευλόγως απαιτείται αναλόγως με την αιτία της καθυστέρησης, και αν αυτό δεν επιτευχθεί, το μόνο και αποκλειστικό μέσο αποκατάστασης στη διάθεση του Πελάτη θα είναι να ακυρώσει την παραγγελία αγοράς για Προϊόντα ή Υπηρεσίες που δεν έχουν παραδοθεί.

β) Ο Πελάτης θα καταγράφει τυχόν ζημία στα Προϊόντα που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά, ή ελλείψεις από αυτά, επάνω στα μεταφορικά έγγραφα αμέσως κατά τη λήψη των Προϊόντων, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ισχύουσες οδηγίες της Infocube ή του μεταφορέα. Παρά τα ανωτέρω, κάθε χρήση Προϊόντος από Πελάτη ή πελάτες του μετά την παράδοση θα συνιστά αποδοχή αυτού του Προϊόντος από τον Πελάτη.

γ) Ελάσσονες Αποκλίσεις δεν θα εμποδίζουν ή αναστέλλουν την αποδοχή από τον Πελάτη των Προϊόντων, Υπηρεσιών ή και των δύο, και η Infocube θα τις αποκαθιστά εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. "Ελάσσονες Αποκλίσεις" είναι αποκλίσεις ή ατέλειες οι οποίες δεν παρεμποδίζουν τη συνολική λειτουργία και επιδιωκόμενη χρήση των Προϊόντων ή Υπηρεσιών σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

δ) Η Infocube μπορεί να επιφέρει αλλαγές στο σχέδιο, τα υλικά, την εφαρμογή και το τελείωμα των Προϊόντων ή να μεταβάλλει τις μεθόδους εργασίας, τα συστήματα επικοινωνίας, το λογισμικό ή οιαδήποτε άλλα στοιχεία των Υπηρεσιών και την Έγγραφη Τεκμηρίωση, υπό τον όρο ότι οι αλλαγές αυτές δεν επηρεάζουν ουσιωδώς τη λειτουργικότητα του Προϊόντος ή των Υπηρεσιών. Εκτός αν ειδικά συμφωνηθεί άλλο τι, η Infocube δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα, ακρίβεια, πληρότητα, αξιοπιστία, έγκαιρη διάθεση ή απόδοση των Προϊόντων και Υπηρεσιών. Ο Πελάτης δεν θα χρησιμοποιεί ή επαφίεται στα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες για οιεσδήποτε εφαρμογές ή σκοπούς άλλους από αυτούς που συμφωνούνται στη Σύμβαση.

ε) Ο Πελάτης ρητά αναγνωρίζει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά ή η λειτουργικότητα των Προϊόντων και Υπηρεσιών μπορεί να επαφίενται στη διαθεσιμότητα και σωστή λειτουργία τρίτων παρόχων, όπως αυτοί μπορεί να υποδεικνύονται από τη Infocube, περιλαμβανομένων της παροχής ενέργειας, αποθήκευσης δεδομένων, συνδεσιμότητας, και των υπηρεσιών επικοινωνίας. Αυτά τελούν εκτός του ελέγχου της Infocube, και η Infocube δεν θα φέρει ευθύνη σχετικά.

στ) Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για όλες τις πληροφορίες, τις παραγγελίες, τις οδηγίες, τα υλικά και τις ενέργειες που παρέχονται ή εκτελούνται από τον Πελάτη άμεσα ή από τρίτους που απασχολεί ο Πελάτης (εκτός υπεργολάβων της Infocube) σε σχέση με την παράδοση ή εκτέλεση από τη Infocube οιωνδήποτε Προϊόντων ή Υπηρεσιών. Η Infocube θα δικαιούται να επαφίεται στην ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρέχει ο Πελάτης, περιλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου η Infocube παρέχει υπηρεσίες συλλογής δεδομένων, σχεδιασμού ή ελέγχου. Κατόπιν αιτήματος της Infocube, ο Πελάτης θα παρέχει άμεσα κάθε άλλη πληροφορία, υπηρεσία ή υποστήριξη που είναι υπό τον έλεγχο του Πελάτη και σχετίζεται με την εκπλήρωση υποχρέωσης από τη Infocube σύμφωνα με τη Σύμβαση.

ζ) Στην περίπτωση καθυστέρησης ή διακοπής της παράδοσης Προϊόντων ή της εκτέλεσης Υπηρεσιών για λόγους που δεν αποδίδονται στη Infocube ή λόγω Παραλλαγής, τα χρονικά όρια για την εκπλήρωση από τη Infocube θα τροποποιούνται αναλόγως. Η Infocube θα δικαιούται (επιπλέον των αυξημένων δαπανών που αναφέρονται στην παρα. 2(γ)) εύλογη αποζημίωση από τον Πελάτη έναντι τυχόν ζημιών ή/και δαπανών που προκαλούνται από την καθυστέρηση αυτή.

η) Στην περίπτωση που μία Σύμβαση περιλαμβάνει (ελάχιστες) απαιτήσεις αποθεμάτων για τη Infocube, ο Πελάτης θα αγοράσει, αμέσως κατόπιν αιτήματος της Infocube, Προϊόντα που τηρούνται ως αποθέματα σύμφωνα με αυτήν την απαίτηση.

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Γενικοί Όροι Πώλησης

α) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις ("Όροι") ισχύουν επί της πώλησης ή της προμήθειας...

Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

1. ΓενικάΓια τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου ενδέχεται η Εταιρεία να ζητήσει δεδομένα σας...

Όροι χρήσης

Ο παρόν Διαδικτυακός Τόπος ανήκει στην εταιρεία INFOCUBE PRIVATE COMPANY με διακριτικό τίτλο...

Περιορισμένη Εγγύηση & Δήλωση Αποποίησης

α) Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα Προϊόντα Infocube πωλούνται τελώντας υπό την ισχύουσα...

Ασφάλεια Συναλλαγών

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων:Για την εξασφάλιση του...