Γενικοί Όροι Πώλησης

α) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις ("Όροι") ισχύουν επί της πώλησης ή της προμήθειας όλων των προϊόντων ή συστημάτων ("Προϊόντα"), και της παροχής όλων των υπηρεσιών (περιλαμβανομένου λογισμικού που παρέχεται ως υπηρεσία) ("Υπηρεσίες") από τη INFOCUBE IKE ("Infocube") σε εσάς ("Πελάτης") και συνεπώς θα αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα κάθε Προσφοράς ή Σύμβασης. Η παραγγελία από τον Πελάτη Προϊόντων και Υπηρεσιών από τη Infocube συνιστά αποδοχή των παρόντων Όρων, όπως αυτοί οι Όροι έχουν τυχόν ενημερωθεί έως την ημερομηνία της παραγγελίας. Όπως χρησιμοποιείται στο παρόν, "Σύμβαση" σημαίνει κάθε έγγραφη Σύμβαση για την προμήθεια, διανομή, πώληση ή άδεια χρήσης οιωνδήποτε Προϊόντων ή Υπηρεσιών που συνάπτεται μεταξύ της Infocube και του Πελάτη, ή κάθε εντολή αγοράς που εκδίδεται από τον Πελάτη και γίνεται αποδεκτή από τη Infocube· και "Προσφορά" σημαίνει κάθε αναφορά τιμής, πρόταση ή προσφορά που προσφέρεται στον Πελάτη από τη Infocube.

β) Τα Προϊόντα και οι Υπηρεσίες μπορεί να περιλαμβάνουν εφαρμογές διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου οι οποίες μπορεί να υπόκεινται σε πρόσθετους όρους ("Πρόσθετοι Όροι Χρήσης") ή λογισμικό το οποίο μπορεί να υπόκειται σε πρόσθετους (τελικού χρήστη) όρους άδειας χρήσης λογισμικού ("EULA"), τόσο από τη Infocube ή συνδεδεμένη εταιρεία της, ή από τρίτους. Αυτοί οι EULA ή Πρόσθετοι Όροι Χρήσης θα παρέχονται μαζί με την εφαρμογή διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου ή το λογισμικό, αναλόγως με την περίπτωση. Εκτός αν προβλέπεται άλλο τι σε EULA ή Πρόσθετους Όρους Χρήσης, αυτοί οι EULA ή Πρόσθετοι Όροι Χρήσης θα αποτελούν τμήμα της Σύμβασης. Το λογισμικό δεν θα πωλείται στον Πελάτη, αλλά θα παρέχεται η άδεια χρήσης του σύμφωνα με τους όρους άδειας χρήσης στο άρθρο 10 κατωτέρω.

γ) Στην περίπτωση τυχόν αντίφασης ή αντίθεσης μεταξύ των παρόντων Όρων και των όρων τυχόν Σύμβασης ή Προσφοράς, οι όροι αυτής της Σύμβασης ή Προσφοράς θα υπερισχύουν. Όσον αφορά εφαρμογές διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου ή λογισμικό, τυχόν Πρόσθετοι Όροι Χρήσης ή ισχύοντες EULA θα υπερισχύουν έναντι των παρόντων Όρων.

δ) Οι όροι "συμφωνήθηκε", "συναίνεση", "βεβαιώθηκε", "έγινε δεκτό", "ενημερώθηκε", "ειδοποιήθηκε" ή "ειδοποίηση" και έγγραφα ή ενέργειες που έχουν παρόμοια έννοια θα θεωρείται ότι πρέπει να γίνονται εγγράφως, όπου "εγγράφως" σημαίνει χειρόγραφα, δακτυλογραφημένα, εκτυπωμένα ή ηλεκτρονικά παραγόμενα [κείμενα] με αποτέλεσμα μία αμετάβλητη καταγραφή. Οι όροι "περιλαμβάνει" ή "περιλαμβανομένου" θα ερμηνεύονται χωρίς να περιορίζεται η γενικότητα των λέξεων που προηγούνται.

ε) Τυχόν διαφορετικοί ή πρόσθετοι όροι σε εντολή αγοράς, γενικές οδηγίες, όροι αγοράς ή άλλη έγγραφη επικοινωνία από τον Πελάτη, θα θεωρούνται ουσιώδης μεταβολή των παρόντων Όρων, ρητά δεν εγκρίνονται και απορρίπτονται, και δεν θα έχουν αποτέλεσμα ή ισχύ. Η έναρξη εκτέλεσης ή αποστολή δεν θα ερμηνεύονται ως αποδοχή τυχόν όρων ή προϋποθέσεων του Πελάτη. Η πορεία εκτέλεσης ή η εμπορική πρακτική δεν θα εφαρμόζονται προς τροποποίηση των παρόντων Όρων.

στ) Οι παρόντες Όροι μπορεί να τροποποιηθούν από τη Infocube με την ανάρτηση ενημερωμένης εκδοχής τους στην ιστοσελίδα της, υπό τον όρο ότι ως προς Σύμβαση και Προσφορά, θα ισχύει η ισχύουσα εκδοχή των Όρων κατά την ημερομηνία ισχύος της Σύμβασης ή την ημερομηνία της Προσφοράς.

ζ) Οι Προσφορές από τη Infocube είναι ανοικτές προς αποδοχή εντός της περιόδου που αναφέρεται στην Προσφορά, ή, αν δεν αναφέρεται περίοδος, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της Προσφοράς, υπό τον όρο ότι η Infocube μπορεί να τροποποιήσει, αποσύρει ή ανακαλέσει οιαδήποτε Προσφορά οποτεδήποτε πριν τη λήψη από τη Infocube της αποδοχής της Προσφοράς. Καμία παραγγελία που υποβάλλεται από Πελάτη δεν θα θεωρείται οριστική ή θα γίνεται αποδεκτή από τη Infocube εκτός αν και έως ότου βεβαιωθεί από τη Infocube.

η) Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ακρίβεια κάθε παραγγελίας, περιλαμβανομένων ως προς τις προδιαγραφές, τη διαμόρφωση και άλλες απαιτήσεις των Προϊόντων και Υπηρεσιών, και τη λειτουργικότητα, τη συμβατότητα και τη συνδυασμένη λειτουργία με άλλα προϊόντα (μη εξουσιοδοτημένα από τη Infocube), καθώς και την καταλληλόλητα για συγκεκριμένη χρήση. Ο Πελάτης δηλώνει ότι οι πληροφορίες που παρέχονται στη Infocube σύμφωνα με τη Σύμβαση είναι ολοκληρωμένες, ακριβείς και αληθείς, και ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η παράλειψη παροχής ολοκληρωμένων, επακριβών και αληθών πληροφοριών ή οδηγιών στη Infocube μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ικανότητα της Infocube να εκτελέσει τις υποχρεώσεις της ή να ασκήσει τα δικαιώματά της σύμφωνα με τη Σύμβαση.

θ) Κάθε κατάλογος, προδιαγραφή, τιμοκατάλογος ή άλλο παρόμοιο έγγραφο καταρτίζεται από τη Infocube, προορίζεται αποκλειστικά για ευκολία αναφοράς και μόνο και δεν θα θεωρείται Προσφορά. Η Infocube πιστεύει ότι τα έγγραφα αυτά είναι ολοκληρωμένα και ακριβή κατά τον χρόνο της εκτύπωσής τους, αλλά η Infocube δεν εγγυάται ότι τα έγγραφα αυτά είναι ελεύθερα σφαλμάτων. Η Infocube δεν θα αποδεχθεί ευθύνη για τυχόν ζημίες σε σχέση με σφάλμα μετρήσεων, περιγραφών, προτάσεων χρήσης και άλλα ανάλογα.

ι) Τα Προϊόντα θα παρέχονται σύμφωνα με τις πάγιες λειτουργικότητες, τους τύπους και τα μεγέθη που περιγράφονται στους καταλόγους της Infocube, ή, στην περίπτωση ειδικών κατά παραγγελία Προϊόντων, σύμφωνα με τα σχέδια και τα έντυπα προδιαγραφών της Infocube. Στην περίπτωση αντίφασης μεταξύ παραγγελίας του Πελάτη και σχεδίου ή εντύπου προδιαγραφών της Infocube που έχει εγκριθεί από τον Πελάτη, θα υπερισχύουν τα τελευταία.

ια) Οι υποθέσεις, εξαιρέσεις και επιφυλάξεις που δηλώνονται από τη Infocube σε Προσφορές, Συμβάσεις ή άλλως, θα διέπουν τη Σύμβαση και θα ερμηνεύονται ως τμήμα αυτής, και θα κατευθύνουν την εκτέλεση και ερμηνεία της.

ιβ) Όπου η προβλεπόμενη στη Σύμβαση εκτέλεση επαφίεται στην έγκριση, βεβαίωση ή αποδοχή του Πελάτη (σχεδίου) πρότασης, σχεδιασμού, παράδοσης, προγραμματισμού και κάθε άλλης ενέργειας εκ μέρους της Infocube, ο Πελάτης θα προβαίνει σε αυτήν εντός της περιόδου που αναφέρεται στη Σύμβαση.

ιγ) Στην περίπτωση που ο Πελάτης μεταπωλήσει Προϊόντα ή ενσωματώσει Προϊόντα ή/και Υπηρεσίες σε προσφορές προς δικό του πελάτη, ο Πελάτης θα εξασφαλίζει ότι όλοι οι πελάτες του ή/και οι τελικοί χρήστες των Προϊόντων ή Υπηρεσιών θα συμμορφώνονται με όλες τις σχετικές υποχρεώσεις του Πελάτη σύμφωνα με τη Σύμβαση και τους παρόντες Όρους, και ότι οι όροι της συμφωνίας με κάθε έναν από τους πελάτες του ή τελικούς χρήστες θα είναι συμβατοί με τη Σύμβαση και τους παρόντες Όρους· σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης θα αποζημιώνει, θα υπερασπίζεται και θα απαλλάσσει τη Infocube και τις συνδεδεμένες εταιρείες της, και τα στελέχη, τους διευθυντές, τους αντιπροσώπους, τους υπαλλήλους και τους διαδόχους τους, από κάθε ζημία, ευθύνη, δαπάνη (περιλαμβανομένων δικαστικών δαπανών) και έξοδο που προκύπτει από τυχόν μη συμμόρφωση ή σε σχέση με αυτή.

2. Τιμές & Όροι Πληρωμής

α) Έναντι της πώλησης Προϊόντων ή/και της παροχής Υπηρεσιών από τη Infocube, ο Πελάτης θα καταβάλλει όλες τις τιμές και τις αμοιβές ("Τιμές") όπως προβλέπονται στη Σύμβαση και στην παρούσα παρα. 2. Οι τιμές εκφράζονται σε ΕΥΡΩ και εκτός αν συμφωνηθεί άλλο τι, βασίζονται σε τιμές Ex Works - εργοστασίου Infocube (πλέον πρόσφατη εκδοχή των Διεθνών Εμπορικών Όρων INCOTERMS). Εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά στους ισχύοντες όρους INCOTERMS, οι Τιμές δεν περιλαμβάνουν φόρους, δασμούς ή άλλες επιβαρύνσεις υπέρ του δημοσίου, που έχουν ήδη θεσμοθετηθεί ή θα θεσμοθετηθούν στο μέλλον, περιλαμβανομένων φόρου προστιθέμενης αξίας ή παρόμοιων φόρων που επιβάλλονται από οιαδήποτε δημόσια αρχή, και η Infocube μπορεί να προσθέτει αυτά στην Τιμή ή το τιμολόγιο χωριστά, και ο Πελάτης θα τα αποδίδει στη Infocube αμέσως όταν του ζητηθεί.

β) Υπό τον όρο ότι ο Πελάτης θα ειδοποιείται σχετικά, η Infocube διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις Τιμές για Προϊόντα ή/και Υπηρεσίες που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί ή παρασχεθεί, ώστε αυτές να αντανακλούν μεταβολές σε συγκεκριμένα κόστη άνω του πέντε τοις εκατό (5%), περιλαμβανομένων τυχόν διακυμάνσεων συναλλαγματικών ισοτιμιών, τιμών πρώτων υλών και άλλων δαπανών για την κατασκευή και τη διανομή, και εργατικών εξόδων, που τίθενται σε ισχύ μεταξύ της ημερομηνίας της Σύμβασης και της παράδοσης των Προϊόντων ή/και της παροχής των Υπηρεσιών. Επιπλέον, αν η διάρκεια μίας Σύμβασης είναι μεγαλύτερη των δώδεκα (12) μηνών, η Infocube μπορεί να μεταβάλλει τις Τιμές με ισχύ από κάθε 1η Απριλίου (i) λόγω μεταβολής στον πλέον πρόσφατα δημοσιευμένο δείκτη πληθωρισμού σε σύγκριση με δώδεκα (12) μήνες πριν· και (ii) ώστε να αντανακλώνται διαφορές στη συναλλαγματική ισοτιμία Δολαρίου ΗΠΑ και Ευρώ ή/και του Renminbi Κίνας και του Ευρώ άνω του 5% από την ημερομηνία της Προσφοράς.

γ) Κάθε ακύρωση, καθυστέρηση ή άλλη μεταβολή από τον Πελάτη παραγγελίας αγοράς που είχε προηγουμένως γίνει αποδεκτή από τη Infocube θα απαιτεί την προηγούμενη έγκριση της Infocube και η έγκριση δεν θα επηρεάζει τυχόν δικαιώματα ή ένδικα μέσα που η Infocube μπορεί να έχει σύμφωνα με τη Σύμβαση ή τον νόμο. Αν, κατόπιν αιτήματος Πελάτη, η Infocube συμφωνήσει σε οιαδήποτε τέτοια μεταβολή σε παραγγελία αγοράς ή μεταβολή σε μία Σύμβαση, περιλαμβανομένης (μερικής) ακύρωσης, καθυστέρησης ή αναστολής, προσθήκης, παράλειψης, μεταβολής, αντικατάστασης ή τροποποίησης του σχεδίου, της ποιότητας, του προτύπου, της ποσότητας, των εγκαταστάσεων κατασκευής ή της απόδοσης (περιλαμβανομένων αλληλουχίας, ποσοτήτων ή συγχρονισμού) Προϊόντων ή/και Υπηρεσιών (η κάθε μία, "Παραλλαγή"), ή αν απαιτείται Παραλλαγή λόγω (i) μεταβολών στους ισχύοντες νόμους, κανονισμούς ή τα πρότυπα του κλάδου, (ii) περιστάσεις επείγουσας ανάγκης, (iii) εσφαλμένων ή ελλιπών πληροφοριών που παρείχε ο Πελάτης, ή (iv) μη συμμόρφωση εκ μέρους του Πελάτη με οιαδήποτε από τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από κάποια Σύμβαση, ο Πελάτης θα αποζημιώνει τη Infocube έναντι κάθε δαπάνης και εξόδου που αυτή επέσυρε σχετικά με την Παραλλαγή αυτή, αμέσως μόλις του ζητηθεί.

δ) Η Infocube μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο στον Πελάτη κατά την αποστολή των Προϊόντων ή όταν οι Υπηρεσίες έχουν εκτελεστεί. Η Infocube μπορεί να ζητήσει (i) ο Πελάτης να πληρώνει σε καθορισμένες ημέρες πληρωμών· (ii) προκαταβολή (τμήματος) της τιμής· ή/και (iii) τιμολόγηση ανά καθορισμένο στάδιο, χρονική περίοδο, ή ορόσημο εκτέλεσης. Ο Πελάτης θα προβεί σε καταβολή του καθαρού ποσού εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου στον υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό της Infocube. Ο Πελάτης θα καταβάλλει όλα τα ποσά που οφείλονται στη Infocube στο σύνολό τους, χωρίς συμψηφισμό, ανταπαίτηση, αφαίρεση ή παρακράτηση (φόρου).

ε) Στην περίπτωση που ο Πελάτης παραλείψει να προβεί σε οιαδήποτε πληρωμή οφειλόμενη βάσει Σύμβασης την ημερομηνία λήξεως, τότε, ανεξαρτήτως του αν η Infocube έχει προβεί σε τυπική απαίτηση πληρωμής και επιπλέον τυχόν άλλων δικαιωμάτων και ένδικων μέσων που έχει στη διάθεσή της η Infocube, στον βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία: (i) όλα τα ποσά που οφείλονται από τον Πελάτη θα θεωρούνται πληρωτέο και μη αμφισβητούμενο, αναγνωρισμένο χρέος· (ii) ο Πελάτης θα καταβάλλει στη Infocube τόκους επί όλων των οφειλόμενων ποσών από την ημερομηνία λήξεως έως την ημερομηνία κατά την οποία η Infocube τα έχει εισπράξει πλήρως, με το ετήσιο επιτόκιο που ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή το ισχύον νομοθετημένο επιτόκιο, όποιο είναι υψηλότερο, και θα καταβάλλει στη Infocube όλες τις δαπάνες για την είσπραξη της πληρωμής, περιλαμβανομένων αμοιβών δικηγόρων· και (iii) η Infocube μπορεί να ακυρώσει τυχόν πίστωση εκδοθείσα υπέρ του Πελάτη και να απαιτήσει, προς ικανοποίησή της, ο Πελάτης να παράσχει (επιπλέον) εξασφάλιση, προκαταβολές ή καταθέσεις, και μπορεί να εφαρμόσει πρόσθετους υπό αίρεση όρους πληρωμών ή να επιταχύνει το χρονοδιάγραμμα πληρωμών έναντι τυχόν εκκρεμούς εκτέλεσης.

στ) Η Infocube μπορεί να συμψηφίσει και να αφαιρέσει από οιοδήποτε ποσό το οποίο η Infocube (ή οιαδήποτε από τις συνδεδεμένες εταιρείες της) οφείλει στον Πελάτη σύμφωνα με οιαδήποτε συμφωνία κάθε ποσό το οποίο ο Πελάτης οφείλει στη Infocube ή έναντι τυχόν προκαταβολών ή καταθέσεων στις οποίες έχει προβεί ο Πελάτης. Στην περίπτωση που η Infocube συμψηφίσει ποσά σε διαφορετικό νόμισμα θα χρησιμοποιήσει μία γενικά αποδεκτή συναλλαγματική ισοτιμία.

3. Παράδοση Προϊόντων & Εκτέλεση Υπηρεσιών

α) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, τα Προϊόντα θα παραδίδονται Ex Works - εξ εργοστασίου Infocube (πλέον πρόσφατη εκδοχή των Διεθνών Εμπορικών Όρων INCOTERMS). Η Infocube θα παρέχει Υπηρεσίες στον τόπο (ή τους τόπους) που ορίζεται (ορίζονται) στη Σύμβαση. Οι ημερομηνίες που γνωστοποιούνται ή αναγνωρίζονται από τη Infocube είναι κατά προσέγγιση μόνο, και η Infocube δεν θα ευθύνεται, ούτε θα αθετεί τις υποχρεώσεις της έναντι του Πελάτη, για τυχόν καθυστέρηση παράδοσης ή παροχής, υπό τον όρο ότι η Infocube θα καταβάλλει εμπορικά εύλογες προσπάθειες να ανταποκριθεί σε αυτές τις ημερομηνίες. Στην περίπτωση καθυστέρησης, η Infocube θα καταβάλλει εμπορικά εύλογες προσπάθειες να παραδώσει Προϊόντα ή να εκτελέσει Υπηρεσίες (όπου ισχύει) εντός της περιόδου που ευλόγως απαιτείται αναλόγως με την αιτία της καθυστέρησης, και αν αυτό δεν επιτευχθεί, το μόνο και αποκλειστικό μέσο αποκατάστασης στη διάθεση του Πελάτη θα είναι να ακυρώσει την παραγγελία αγοράς για Προϊόντα ή Υπηρεσίες που δεν έχουν παραδοθεί.

β) Ο Πελάτης θα καταγράφει τυχόν ζημία στα Προϊόντα που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά, ή ελλείψεις από αυτά, επάνω στα μεταφορικά έγγραφα αμέσως κατά τη λήψη των Προϊόντων, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ισχύουσες οδηγίες της Infocube ή του μεταφορέα. Παρά τα ανωτέρω, κάθε χρήση Προϊόντος από Πελάτη ή πελάτες του μετά την παράδοση θα συνιστά αποδοχή αυτού του Προϊόντος από τον Πελάτη.

γ) Ελάσσονες Αποκλίσεις δεν θα εμποδίζουν ή αναστέλλουν την αποδοχή από τον Πελάτη των Προϊόντων, Υπηρεσιών ή και των δύο, και η Infocube θα τις αποκαθιστά εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. "Ελάσσονες Αποκλίσεις" είναι αποκλίσεις ή ατέλειες οι οποίες δεν παρεμποδίζουν τη συνολική λειτουργία και επιδιωκόμενη χρήση των Προϊόντων ή Υπηρεσιών σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

δ) Η Infocube μπορεί να επιφέρει αλλαγές στο σχέδιο, τα υλικά, την εφαρμογή και το τελείωμα των Προϊόντων ή να μεταβάλλει τις μεθόδους εργασίας, τα συστήματα επικοινωνίας, το λογισμικό ή οιαδήποτε άλλα στοιχεία των Υπηρεσιών και την Έγγραφη Τεκμηρίωση, υπό τον όρο ότι οι αλλαγές αυτές δεν επηρεάζουν ουσιωδώς τη λειτουργικότητα του Προϊόντος ή των Υπηρεσιών. Εκτός αν ειδικά συμφωνηθεί άλλο τι, η Infocube δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα, ακρίβεια, πληρότητα, αξιοπιστία, έγκαιρη διάθεση ή απόδοση των Προϊόντων και Υπηρεσιών. Ο Πελάτης δεν θα χρησιμοποιεί ή επαφίεται στα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες για οιεσδήποτε εφαρμογές ή σκοπούς άλλους από αυτούς που συμφωνούνται στη Σύμβαση.

ε) Ο Πελάτης ρητά αναγνωρίζει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά ή η λειτουργικότητα των Προϊόντων και Υπηρεσιών μπορεί να επαφίενται στη διαθεσιμότητα και σωστή λειτουργία τρίτων παρόχων, όπως αυτοί μπορεί να υποδεικνύονται από τη Infocube, περιλαμβανομένων της παροχής ενέργειας, αποθήκευσης δεδομένων, συνδεσιμότητας, και των υπηρεσιών επικοινωνίας. Αυτά τελούν εκτός του ελέγχου της Infocube, και η Infocube δεν θα φέρει ευθύνη σχετικά.

στ) Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για όλες τις πληροφορίες, τις παραγγελίες, τις οδηγίες, τα υλικά και τις ενέργειες που παρέχονται ή εκτελούνται από τον Πελάτη άμεσα ή από τρίτους που απασχολεί ο Πελάτης (εκτός υπεργολάβων της Infocube) σε σχέση με την παράδοση ή εκτέλεση από τη Infocube οιωνδήποτε Προϊόντων ή Υπηρεσιών. Η Infocube θα δικαιούται να επαφίεται στην ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρέχει ο Πελάτης, περιλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου η Infocube παρέχει υπηρεσίες συλλογής δεδομένων, σχεδιασμού ή ελέγχου. Κατόπιν αιτήματος της Infocube, ο Πελάτης θα παρέχει άμεσα κάθε άλλη πληροφορία, υπηρεσία ή υποστήριξη που είναι υπό τον έλεγχο του Πελάτη και σχετίζεται με την εκπλήρωση υποχρέωσης από τη Infocube σύμφωνα με τη Σύμβαση.

ζ) Στην περίπτωση καθυστέρησης ή διακοπής της παράδοσης Προϊόντων ή της εκτέλεσης Υπηρεσιών για λόγους που δεν αποδίδονται στη Infocube ή λόγω Παραλλαγής, τα χρονικά όρια για την εκπλήρωση από τη Infocube θα τροποποιούνται αναλόγως. Η Infocube θα δικαιούται (επιπλέον των αυξημένων δαπανών που αναφέρονται στην παρα. 2(γ)) εύλογη αποζημίωση από τον Πελάτη έναντι τυχόν ζημιών ή/και δαπανών που προκαλούνται από την καθυστέρηση αυτή.

η) Στην περίπτωση που μία Σύμβαση περιλαμβάνει (ελάχιστες) απαιτήσεις αποθεμάτων για τη Infocube, ο Πελάτης θα αγοράσει, αμέσως κατόπιν αιτήματος της Infocube, Προϊόντα που τηρούνται ως αποθέματα σύμφωνα με αυτήν την απαίτηση.

4. Χρήση Προϊόντων & Υπηρεσιών

α) Ο Πελάτης θα χρησιμοποιεί τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες μόνο για τους επιδιωκόμενους σκοπούς τους και σύμφωνα με όλες τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στα εγχειρίδια, τις κατευθυντήριες οδηγίες, τους όρους εγγύησης και κάθε άλλον όρο και προϋπόθεση που ισχύει επί αυτών των Προϊόντων και Υπηρεσιών ή παρέχονται από προσωπικό της Infocube, το οποίο κινητοποιείται ή απασχολείται με υπεργολαβία από τη Infocube κατά την εκτέλεση της Σύμβασης ("Προσωπικό"). Ο Πελάτης θα διατηρεί τον χώρο εργασίας, τις συνθήκες στον χώρο εργασίας και τον εξοπλισμό που παρέχεται ή/και χρησιμοποιείται από τη Infocube κατά την εκτέλεση Υπηρεσιών (περιλαμβανομένων καλωδιώσεων, εξαρτημάτων και παροχής ηλεκτρικού ρεύματος) σε καλή κατάσταση, συντηρημένα και σε θέση λειτουργίας, και θα τα προστατεύει κατά ζημιών και εξωτερικών επιρροών.

β) Ο Πελάτης θα χρησιμοποιεί, και, όπου ισχύει, θα φροντίζει και θα εξασφαλίζει ότι οι τελικοί χρήστες χρησιμοποιούν τις εφαρμογές διαδικτύου, τις εφαρμογές κινητού τηλεφώνου και το λογισμικό σύμφωνα με τους ισχύοντες Πρόσθετους Όρους Χρήσης ή/και τους όρους EULA, και, όπου ισχύει, θα τηρεί πλήρες back-up (εφεδρικό αντίγραφο) του εγκατεστημένου λογισμικού άμεσα διαθέσιμο. Στην περίπτωση σφάλματος λογισμικού, ο Πελάτης θα παρέχει στη Infocube σήμα ή μήνυμα σφάλματος και θα υποστηρίζει τη Infocube κατά την ενημέρωση ή αντικατάσταση λογισμικού που χρησιμοποιείται σε σχέση με εκπλήρωση υποχρέωσης σύμφωνα με τη Σύμβαση.

γ) Ο Πελάτης δεν θα προβαίνει σε (ούτε θα επιτρέπει) οιαδήποτε δραστηριότητα επάνω σε εξοπλισμό ή λογισμικό που παρέχεται ή/και χρησιμοποιείται από τη Infocube κατά την εκτέλεση των Υπηρεσιών, εκτός από κανονική χρήση σύμφωνα με τις προδιαγραφές ή άλλως με την προηγούμενη έγκριση της Infocube. Στην περίπτωση μη εξουσιοδοτημένων ενεργειών, η Infocube μπορεί να αναστέλλει τις Υπηρεσίες έως ότου ο εξοπλισμός ή το λογισμικό έχουν επιστρέψει στην αρχική, κανονική τους κατάσταση, και να χρεώνει τον Πελάτη βάσει Παραλλαγής, και έως ότου επιβεβαιωθούν, τυχόν υποχρεώσεις εγγύησης της Infocube ως προς τις Υπηρεσίες αυτές δεν θα ισχύουν και θα είναι άκυρες. Κάθε αλλαγή στον εξοπλισμό ή το λογισμικό που ανήκει στη Infocube (ή τους δικαιοπάροχους αδείας της Infocube) θα ανήκει αποκλειστικά στη Infocube (ή τους δικαιοπάροχους αδείας της Infocube), ακόμη και αν οι αλλαγές αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από τον Πελάτη.

δ) Εκτός αν τούτο ρητά περιλαμβάνεται στις Υπηρεσίες, για όλες τις Υπηρεσίες που απαιτούν σύνδεση με σύστημα εξ αποστάσεως, ο Πελάτης, με δικές του δαπάνες και κίνδυνο, θα δημιουργήσει εξωτερική πρόσβαση στο σύστημα για το προσωπικό εξυπηρέτησης της Infocube (ή τους υπεργολάβους της). Ο Πελάτης θα διαθέτει ειδικευμένο τεχνικό προσωπικό όπως και όπου απαιτείται για την υποστήριξη της Infocube, και, όπου ισχύει, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί τη Infocube να κάνει χρήση της μηχανογραφικής υποδομής του Πελάτη προκειμένου να συνδέεται και να μοιράζεται δεδομένα με συγκεκριμένα συστήματα ή/και υπηρεσίες για την εκτέλεση των Υπηρεσιών.

ε) Η Infocube δεν θα ευθύνεται για την αποτυχία οιωνδήποτε εκ των Προϊόντων ή Υπηρεσιών της να προσφέρουν την αναμενόμενη απόδοση, τα οφέλη ή τα αποτελέσματα όταν αυτή προκαλείται από: (i) παράλειψη του Πελάτη να συμμορφωθεί με τους όρους της Σύμβασης· (ii) διακοπές ή αυξομειώσεις ηλεκτροδότησης· (iii) παύση λειτουργίας τεχνολογιών συνδεσιμότητας και επικοινωνίας· (iv) Ανωτέρα Βία και άλλες ασυνήθεις εξωτερικές επιρροές· ή (v) Παραλλαγές.

5. Υπηρεσίες Σχεδιασμού & Εγγραφή Τεκμηρίωση

α) Αν τούτο περιλαμβάνεται ως τμήμα των Υπηρεσιών, η Infocube θα παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού σύμφωνα με τις προδιαγραφές, όπως συμφωνείται από τους Συμβαλλόμενους εγγράφως. Εκτός αν συμφωνηθεί άλλο τι, όλα τα ΔΠΙ (δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως ορίζονται στην παρα. 10(α)) σχετικά με τα παραδοτέα που προκύπτουν από Υπηρεσίες σχεδιασμού, θα ανήκουν αποκλειστικά στη Infocube ή σε πρόσωπο υποδεικνυόμενο από τη Infocube. Ο Πελάτης δεν θα χρησιμοποιεί, δημοσιεύει, αντιγράφει ή αποκαλύπτει αυτά χωρίς την προηγούμενη έγκριση της Infocube, έγκριση την οποία η Infocube μπορεί να παραχωρήσει υπό ορισμένους όρους, περιλαμβανομένης της πληρωμής ευλόγου αμοιβής.

β) Όλη η έγγραφη τεκμηρίωση που παρέχεται από τη Infocube σε σχέση με τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες, περιλαμβανομένων εγχειριδίων χρήστη ή οδηγιών, καταλόγων, εντύπων προδιαγραφών, δεδομένων, γραφημάτων, προγραμμάτων, σχεδίων, πηγαίου κώδικα, ή οιαδήποτε άλλα έγγραφα ή πληροφορίες λαμβάνονται από τη Infocube ή δημιουργούνται από τη Infocube σε οιαδήποτε μορφή, περιλαμβανομένων ηλεκτρονικής ή έντυπης μορφής ("Έγγραφη Τεκμηρίωση") θα παραμένουν ιδιοκτησία της Infocube. Η Έγγραφη Τεκμηρίωση δεν πωλείται στον Πελάτη, αλλά παραχωρείται η άδεια χρήσης της σύμφωνα με τους όρους άδειας χρήσης στο άρθρο 10 κατωτέρω. Εκτός αν άλλως συμφωνηθεί, όλα τα ΔΠΙ επί της Έγγραφης Τεκμηρίωσης διατηρούνται από τη Infocube ή από πρόσωπο υποδεικνυόμενο από τη Infocube. Ο Πελάτης δεν θα χρησιμοποιεί, δημοσιεύει, αντιγράφει ή αποκαλύπτει την Έγγραφη Τεκμηρίωση παρά μόνο σύμφωνα με τους παρόντες Όρους.

γ) Ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει παράγωγα της τεκμηρίωσης αυτής αποκλειστικά για την δική του χρήση με την έγκριση της Infocube τα οποία υπόκεινται στο ίδιο καθεστώς παραχώρησης χρήσης.

6. Εγκατάσταση & Επί τόπου Υπηρεσίες

Το παρόν άρθρο ισχύει όπου η Infocube (ή ο υπεργολάβος της) θα εκτελέσουν δραστηριότητες κατασκευών, καλωδιώσεων ή εγκατάστασης ("Εγκατάσταση" ή "Εγκαθιστώ") ή άλλες Υπηρεσίες σε χώρο που ανήκει στον Πελάτη ή ελέγχεται από αυτόν.

α) Ο Πελάτης ευθύνεται για την έγκαιρη ολοκλήρωση των προπαρασκευαστικών εργασιών και την προετοιμασία του χώρου σύμφωνα με τις απαιτήσεις που θέτει η Infocube. Πριν την συμφωνηθείσα έναρξη της Εγκατάστασης ή άλλων Υπηρεσιών επί τόπου, και με τρόπο τέτοιο ώστε η Infocube να μπορεί να τις εκτελέσει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και εντός των συμφωνηθέντων χρονοδιαγραμμάτων, ο Πελάτης: (i) θα εξασφαλίζει και θα διατηρεί τις συνθήκες του χώρου (περιλαμβανομένων υποδομών)· (ii) θα παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, οδηγίες, επιθεωρήσεις, εξουσιοδοτήσεις, εγκρίσεις, άδειες, και θα ενημερώνει τη Infocube για τη θέση καλωδιώσεων, καλωδίων παροχής ρεύματος, αγωγών υδροδότησης κ.λπ., περιλαμβανομένων εκθέσεων με περιγραφή των φυσικών χαρακτηριστικών, των νομικών περιορισμών και των θέσεων παροχών κοινής ωφελείας στον χώρο· (iii) θα παρέχει πρόσβαση στον χώρο, περιλαμβανομένης διαχείρισης κίνησης, όπου ισχύει· και (iv) θα θέτει στη διάθεση της Infocube όλα τα υλικά, τα εργαλεία, τις κατασκευές και άλλες εγκαταστάσεις, και κάθε εύλογη αρωγή, επακριβώς και εγκαίρως, και χωρίς πρόσθετο κόστος για τη Infocube, όλα σε συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία, περιλαμβανομένων όλων των κανονισμών υγιεινής, ασφαλείας, ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων και κατασκευών.

β) Ο Πελάτης δεν θα καλεί τη Infocube στον χώρο πριν οι υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παρα. 6(α) να έχουν εκπληρωθεί ικανοποιητικά. Στην περίπτωση χρόνου αναμονής άνω των τεσσάρων (4) ωρών ανά ημέρα, η Infocube μπορεί να μεταβάλλει το χρονοδιάγραμμα και να χρεώσει στον Πελάτη πλήρη εργάσιμη ημέρα για την ημέρα εκείνη, έναντι των πόρων που απασχολούνται. Ο Πελάτης (i) θα παρέχει αρμόδιο εκπρόσωπό του να υποστηρίζει τη Infocube όπως και όταν απαιτείται κατά τις επί τόπου εργασίες· (ii) θα διαθέτει τις παροχές κοινής ωφελείας (περιλαμβανομένων αερίου, νερού, ηλεκτρικού και συνδεσιμότητας), τη θέρμανση και τον φωτισμό που απαιτούνται για εκτέλεση εργασιών επί τόπου· (iii) θα παρέχει επαρκή δωμάτια με κλειδαριές για το Προσωπικό (τα οποία θα διαθέτουν και εγκαταστάσεις υγιεινής) και αποθήκευση υλικών, εργαλείων και οργάνων στον χώρο ή κοντά σε αυτόν· (iv) θα θέτει εκτός λειτουργίας και θα συλλέγει τα υλικά που αντικαθίστανται από Προϊόντα και θα τα απομακρύνει από τον χώρο· και (v) θα βοηθά τη Infocube κατά τη διάρκεια δοκιμών (απόδοσης). Κατόπιν αιτήματος της Infocube, ο Πελάτης θα κανονίζει το προσωρινό κλείσιμο των παροχών προς τον χώρο (περιλαμβανομένων συστημάτων υδροδότησης).

γ) Κατά την οριστικοποίηση της Εγκατάστασης και άλλων επί τόπου Υπηρεσιών, η Infocube θα ειδοποιήσει τον Πελάτη σύμφωνα με το πρωτόκολλο παραλαβής που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των Συμβαλλομένων. Αν δεν έχει συμφωνηθεί τέτοιο πρωτόκολλο, εντός πέντε (5) ημερών μετά από ειδοποίηση στον Πελάτη για την οριστικοποίηση της Εγκατάστασης ή άλλων επί τόπου Υπηρεσιών, ο Πελάτης θα ελέγξει και θα δοκιμάσει την Υπηρεσία όπως έχει διαμορφωθεί, τα Προϊόντα που έχουν παραδοθεί ή/και Εγκατασταθεί από τη Infocube, και, με την επιφύλαξη των παρα. 3(β) και 3(γ), θα γνωστοποιεί στη Infocube κάθε Ελάττωμα (όπως ορίζεται στην παρα. 9(α)), και αν δεν υπάρχει τέτοιο, ο Πελάτης θα θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί την Υπηρεσία όπως έχει διαμορφωθεί και τα Προϊόντα που έχουν παραδοθεί ή/και Εγκατασταθεί πέντε (5) ημέρες μετά την ειδοποίηση. Η Infocube θα επιλύει τα Ελαττώματα που γνωστοποιούνται ως άνω εντός ευλόγου χρονικής περιόδου, σύμφωνα με το άρθρο 9.

7. Κίνδυνοι & Νόμιμος Τίτλος

α) Οι κίνδυνοι ζημίας ή απώλειας των Προϊόντων θα μεταφέρεται στον Πελάτη (i) κατά την παράδοση από τη Infocube στον Πελάτη σύμφωνα με τον ισχύοντα όρο INCOTERM· ή (ii) στην περίπτωση που η Infocube Εγκαταστήσει Προϊόντα επί τόπου, εκτός αν συμφωνηθεί άλλο τι, κατά την παράδοση επί τόπου.

β) Ο νόμιμος τίτλος επί των Προϊόντων θα μεταφέρεται στον Πελάτη μόνο όταν η Infocube (ή οι χρηματοδότες της) έχει εισπράξει το σύνολο της πληρωμής έναντι αυτών των Προϊόντων, και, στον βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, η Infocube έχει εισπράξει το σύνολο όλων των άλλων ποσών που οφείλονται από τον Πελάτη σύμφωνα με οιαδήποτε άλλη σύμβαση με τη Infocube (η οιαδήποτε από τις άλλες συνδεδεμένες εταιρείες της). Έως ότου ο νόμιμος τίτλος επί των Προϊόντων έχει μεταφερθεί στον Πελάτη, ο Πελάτης (i) δεν θα αφομοιώνει, μεταβιβάζει ή ενεχυριάζει οιοδήποτε από τα Προϊόντα, ούτε θα παραχωρεί δικαίωμα ή τίτλο κυριότητας επί των Προϊόντων σε οιονδήποτε τρίτον, εκτός κατά την κανονική πορεία των εργασιών του και έναντι πληρωμής ή με την επιφύλαξη διατήρησης της κυριότητας· και (ii) θα εξασφαλίζει ότι τα Προϊόντα παραμένουν αναγνωρίσιμα ως Προϊόντα ιδιοκτησίας της Infocube. Στην περίπτωση οιασδήποτε αθέτησης από τον Πελάτη, η Infocube μπορεί να ζητήσει από τον Πελάτη να επιστρέψει στη Infocube, με δαπάνες του Πελάτη (περιλαμβανομένων δαπανών από-εγκατάστασης), όλα τα Προϊόντα για τα οποία ο νόμιμος τίτλος δεν έχει ακόμη μεταφερθεί στον Πελάτη, και ο Πελάτης θα συνεργάζεται πλήρως ώστε να μπορεί η Infocube να συγκεντρώνει αυτά τα Προϊόντα, και θα παραχωρεί στη Infocube (ή τον εκπρόσωπό της) ελεύθερη πρόσβαση στον χώρο όπου βρίσκονται τα Προϊόντα και ο λοιπός εξοπλισμός που δόθηκε ή/και χρησιμοποιήθηκε από τη Infocube κατά την εκτέλεση των Υπηρεσιών.

8. Ανωτέρα Βία

Η Infocube δεν θα ευθύνεται για καμία αθέτηση που είναι αποτέλεσμα γεγονότος Ανωτέρας Βίας. Αν επέλθει γεγονός Ανωτέρας Βίας, η εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Infocube θα αναστέλλεται για την περίοδο αυτής της Ανωτέρας Βίας. "Ανωτέρα Βία" σημαίνει περιστάσεις ή γεγονότα εκτός του ευλόγου ελέγχου της Infocube, είτε αυτά ήταν προβλέψιμα κατά τον χρόνο της Σύμβασης είτε όχι, το αποτέλεσμα των οποίων είναι η Infocube να μην μπορεί ευλόγως να εκτελέσει ή να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, και περιλαμβάνουν, χωρίς περιορισμό, θεομηνίες, φυσικές καταστροφές όπως σεισμοί, κεραυνοί, κυκλώνες, τυφώνες, πλημμύρα ή ηφαιστειακή δραστηριότητα ή ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ανταπεργίες, πόλεμο, τρομοκρατία, πολιτικές καταστάσεις, ταραχές, εξεγέρσεις, δολιοφθορές, βανδαλισμό, ελλείψεις που επηρεάζουν όλον τον κλάδο, βλάβη εργοστασίου ή μηχανημάτων, σφάλμα ή απώλεια παροχής ηλεκτρικού, κυβερνο-επιθέσεις και hacking ή μη εκπλήρωση υποχρεώσεων προμηθευτών της Infocube ή άλλων τρίτων από τους οποίους εξαρτώνται οι Υπηρεσίες (περιλαμβανομένων υπηρεσιών συνδεσιμότητας και επικοινωνίας). Στην περίπτωση που η Ανωτέρα Βία παρατείνεται (ή αναμένεται ευλόγως από τη Infocube να παραταθεί) για περίοδο τριών (3) διαδοχικών μηνών, η Infocube θα δικαιούται να ακυρώσει το σύνολο ή τμήμα Σύμβασης χωρίς να φέρει καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη.

9. Περιορισμένη Εγγύηση & Δήλωση Αποποίησης

α) Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα Προϊόντα Infocube πωλούνται τελώντας υπό την ισχύουσα περιορισμένη εγγύηση η οποία είτε συνοδεύει τα Προϊόντα είτε δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Infocube ως η πάγια δήλωση εγγύησης που ισχύει επί συγκεκριμένου Προϊόντος (η "Πάγια Εγγύηση Προϊόντος"). Για Προϊόντα που πωλούνται από τη Infocube και τα οποία δεν υπόκεινται σε ισχύουσα Πάγια Εγγύηση Προϊόντος, η Infocube εγγυάται μόνο ότι για ένα (1) έτος από την παράδοση στον Πελάτη τα Προϊόντα θα είναι ελεύθερα Ελαττωμάτων. Για Υπηρεσίες που εκτελούνται από τη Infocube, η Infocube εγγυάται μόνο ότι για τριάντα (30) ημέρες από την εκτέλεση, η Υπηρεσία θα είναι ελεύθερη Ελαττωμάτων (εκτός της περίπτωσης Εγκατάστασης, όπου αυτή η περίοδος εγγύησης τριάντα (30) ημερών θα αρχίζει κατά τη αποδοχή, όπως περιγράφεται στην παρα. 6(γ)). "Ελάττωμα" (ή "Ελαττωματικό") σημαίνει, ως προς Προϊόν, ότι το Προϊόν φέρει ελάττωμα υλικών ή τεχνουργίας που έχει ως αποτέλεσμα το Προϊόν να μην λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει παράσχει η Infocube, λαμβάνοντας υπ' όψιν τη συνολική λειτουργία του Προϊόντος, και ως προς Υπηρεσίες, σημαίνει ότι η Υπηρεσία δεν έχει εκτελεστεί με επαρκή, επιμελή τρόπο.

β) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των Συμβαλλομένων, η Infocube δεν παρέχει καμία εγγύηση για προϊόντα, λογισμικό, εφαρμογές ή υπηρεσίες τρίτων ή που δεν φέρουν την επωνυμία/σήμα Infocube ή επωνυμίες/σήματα που ανήκουν στη Infocube, ούτε για Προϊόντα κατά ειδική παραγγελία.

γ) Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι οι όροι EULA ή οι Πρόσθετοι Όροι Χρήσης μπορεί να περιορίζουν την περίοδο εγγύησης για λογισμικό (περιλαμβανομένων εφαρμογών διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου).

δ) Προκειμένου να δικαιούται να προβάλλει έγκυρη αξίωση βάσει εγγύησης, ο Πελάτης θα ειδοποιεί αμέσως τη Infocube περί φερόμενων ως Ελαττωματικών Προϊόντων ή Ελαττωματικών Υπηρεσιών πριν την εκπνοή της περιόδου εγγύησης. Αν η Infocube αποφασίσει, κατά την ελεύθερη κρίση της, ότι μία αξίωση βάσει εγγύησης είναι έγκυρη, η Infocube, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και κατ' επιλογή της, είτε θα επισκευάσει είτε θα προσφέρει προϊόντα προς αντικατάσταση των Ελαττωματικών Προϊόντων, ή θα αποκαταστήσει ή θα συμπληρώσει τυχόν Ελαττωματικές Υπηρεσίες. Αν παρά τις εύλογες προσπάθειες της Infocube, ένα Ελαττωματικό Προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί, προϊόν για αντικατάσταση δεν μπορεί να προσφερθεί, ή οι Ελαττωματικές Υπηρεσίες δεν μπορούν να αποκατασταθούν ή να συμπληρωθούν, τότε η Infocube θα προβεί στην αντίστοιχη επιστροφή ή πίστωση των χρημάτων που έχει καταβάλλει ο Πελάτης γι' αυτά τα Ελαττωματικά Προϊόντα ή τις Ελαττωματικές Υπηρεσίες. Οι επισκευές, αντικαταστάσεις ή αποκαταστάσεις δεν θα παρατείνουν ή ανανεώνουν την ισχύουσα περίοδο εγγύησης. Ο Πελάτης θα λάβει τη συναίνεση της Infocube ως προς τις προδιαγραφές τυχόν δοκιμής που σκοπεύει να διεξάγει προκειμένου να διαπιστώσει αν υφίσταται Ελάττωμα. Τα προϊόντα για αντικατάσταση που προμηθεύει η Infocube μπορεί να παρουσιάζουν μικρές αποκλίσεις ως προς τον σχεδιασμό ή/και τις προδιαγραφές που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του αντικατασταθέντος Προϊόντος. Σχετικά με τυχόν αντικατασταθέντα Προϊόντα ή Προϊόντα για οποία έγινε επιστροφή χρημάτων, η Infocube μπορεί, κατά την ελεύθερη κρίση της, είτε να ζητήσει την κυριότητα των αντικατασταθέντων Προϊόντων ή των Προϊόντων για οποία έγινε επιστροφή χρημάτων και να ζητήσει από τον Πελάτη να τα επιστρέψει στη Infocube, ή να ζητήσει από τον Πελάτη να τα καταστρέψει με δική του Πελάτη.

ε) Ο Πελάτης θα καταβάλλει τις δαπάνες πρόσβασης για τις προσπάθειες αποκατάστασης βάσει εγγύησης της Infocube, περιλαμβανομένων της απομάκρυνσης και αντικατάστασης συστημάτων, κατασκευών ή άλλων τμημάτων των εγκαταστάσεων του Πελάτη, της απο-Εγκατάστασης των Ελαττωματικών Προϊόντων, και της νέας Εγκατάστασης προϊόντων που παρέχονται προς αντικατάσταση. Ο Πελάτης δεν θα επιστρέφει Προϊόντα στη Infocube χωρίς τη συναίνεση της Infocube, και τότε μόνο σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική επιστροφών της Infocube. Στην περίπτωση που η Infocube αποφασίσει ότι μία αξίωση βάσει εγγύησης δεν είναι έγκυρη, ο Πελάτης θα επιβαρυνθεί με τις δαπάνες που επισύρει η Infocube κατά τη διαχείριση και δοκιμή, και τη μεταφορά των επιστρεφόμενων Προϊόντων.

στ) Όλες οι υποχρεώσεις αποζημίωσης και εγγύησης της Infocube σύμφωνα με Σύμβαση τελούν υπό την αίρεση (i) κατάλληλης αποθήκευσης, εγκατάστασης, χρήσης, λειτουργίας και συντήρησης των Προϊόντων, σύμφωνα με τα εγχειρίδια χρήστη, την πολιτική εγγυήσεων και τις άλλες οδηγίες που η Infocube γνωστοποιεί στον Πελάτη· (ii) τήρησης από τον Πελάτη επακριβών και ολοκληρωμένων αρχείων λειτουργίας και συντήρησης κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, και της παροχής πρόσβασης σε αυτά τα αρχεία στη Infocube· και (iii) τροποποίησης ή επισκευής Προϊόντων και Υπηρεσιών μόνο όπως εξουσιοδοτείται από τη Infocube. Παράλειψη συμμόρφωσης με αυτές τις προϋποθέσεις καθιστά την εγγύηση άκυρη και ανίσχυρη. Η Infocube δεν θα ευθύνεται για τυχόν φυσιολογική φθορά και φθορά από περιβαλλοντικές αιτίες ή υπό ακραίες συνθήκες. Η εγγύηση που παρέχεται με το παρόν άρθρο 9 δεν ισχύει επί ζημιών ή αποτυχίας εκπλήρωσης λόγω Ανωτέρας Βίας ή τυχόν κακής χρήσης, εσφαλμένης χρήσης, ασυνήθους χρήσης, λανθασμένης παροχής ρεύματος, αυξήσεων ή αυξομειώσεων ηλεκτροδότησης, οξειδωτικού περιβάλλοντος, αμέλειας, έκθεσης ή οιασδήποτε χρήσης ή εγκατάστασης κατά παράβαση των οδηγιών ή περιορισμών που παρέχει η Infocube ή οιοσδήποτε ισχύων κανονισμός ή κώδικας.

ζ) Κάθε υποχρέωση της Infocube ως προς αποζημίωση ή εγγύηση σύμφωνα με Σύμβαση, δεν θα εγείρει από μόνη της ευθύνη έναντι τρίτων ή του δημοσίου. Τίποτε σε οιαδήποτε Σύμβαση δεν θα ερμηνεύεται σαν να δημιουργεί οιαδήποτε υποχρέωση, πρότυπο ή ευθύνη έναντι προσώπων ή τρίτων.

η) Αν απαιτείται ανάκληση, αναβάθμιση, ενημέρωση, απόσυρση ή οιαδήποτε άλλη ενέργεια αποκατάστασης ως προς οιοδήποτε Προϊόν, ο Πελάτης θα συνεργάζεται πλήρως και θα παρέχει την αρωγή που η Infocube μπορεί να ζητήσει. Ο Πελάτης θα τηρεί επακριβή βιβλία και αρχεία ώστε να εξασφαλίζεται η ιχνηλασιμότητα των Προϊόντων στην περίπτωση ανάκλησης Προϊόντων ή άλλης ενέργειας αποκατάστασης.

θ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΘΡΑ 9, 11 ΚΑΙ 12(β), (γ) και (δ) ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ Infocube ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝ ΜΙΑ ΑΞΙΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΓΓΥΗΣΗ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ, ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ Ή ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΑΜΕΛΕΙΑΣ), ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΘΥΝΗ Ή ΑΛΛΟ ΤΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ. Η Infocube ΡΗΤΑ ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΡΗΤΗ Ή ΣΙΩΠΗΡΗ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ, ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΜΟΝΟ, ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ Ή ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΓΥΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ Ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ. ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ Infocube ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
  • Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

    Σχετικά Άρθρα

    Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

    1. ΓενικάΓια τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου ενδέχεται η Εταιρεία να ζητήσει δεδομένα σας...

    Όροι χρήσης

    Ο παρόν Διαδικτυακός Τόπος ανήκει στην εταιρεία INFOCUBE PRIVATE COMPANY με διακριτικό τίτλο...

    Περιορισμένη Εγγύηση & Δήλωση Αποποίησης

    α) Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα Προϊόντα Infocube πωλούνται τελώντας υπό την ισχύουσα...

    Παράδοση Προϊόντων & Εκτέλεση Υπηρεσιών

    α) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, τα Προϊόντα θα παραδίδονται Ex Works - εξ εργοστασίου...

    Ασφάλεια Συναλλαγών

    Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων:Για την εξασφάλιση του...