Περιορισμένη Εγγύηση & Δήλωση Αποποίησης

α) Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα Προϊόντα Infocube πωλούνται τελώντας υπό την ισχύουσα περιορισμένη εγγύηση η οποία είτε συνοδεύει τα Προϊόντα είτε δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Infocube ως η πάγια δήλωση εγγύησης που ισχύει επί συγκεκριμένου Προϊόντος (η "Πάγια Εγγύηση Προϊόντος"). Για Προϊόντα που πωλούνται από τη Infocube και τα οποία δεν υπόκεινται σε ισχύουσα Πάγια Εγγύηση Προϊόντος, η Infocube εγγυάται μόνο ότι για ένα (1) έτος από την παράδοση στον Πελάτη τα Προϊόντα θα είναι ελεύθερα Ελαττωμάτων. Για Υπηρεσίες που εκτελούνται από τη Infocube, η Infocube εγγυάται μόνο ότι για τριάντα (30) ημέρες από την εκτέλεση, η Υπηρεσία θα είναι ελεύθερη Ελαττωμάτων (εκτός της περίπτωσης Εγκατάστασης, όπου αυτή η περίοδος εγγύησης τριάντα (30) ημερών θα αρχίζει κατά τη αποδοχή, όπως περιγράφεται στην παρα. 6(γ)). "Ελάττωμα" (ή "Ελαττωματικό") σημαίνει, ως προς Προϊόν, ότι το Προϊόν φέρει ελάττωμα υλικών ή τεχνουργίας που έχει ως αποτέλεσμα το Προϊόν να μην λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει παράσχει η Infocube, λαμβάνοντας υπ' όψιν τη συνολική λειτουργία του Προϊόντος, και ως προς Υπηρεσίες, σημαίνει ότι η Υπηρεσία δεν έχει εκτελεστεί με επαρκή, επιμελή τρόπο.

β) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των Συμβαλλομένων, η Infocube δεν παρέχει καμία εγγύηση για προϊόντα, λογισμικό, εφαρμογές ή υπηρεσίες τρίτων ή που δεν φέρουν την επωνυμία/σήμα Infocube ή επωνυμίες/σήματα που ανήκουν στη Infocube, ούτε για Προϊόντα κατά ειδική παραγγελία.

γ) Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι οι όροι EULA ή οι Πρόσθετοι Όροι Χρήσης μπορεί να περιορίζουν την περίοδο εγγύησης για λογισμικό (περιλαμβανομένων εφαρμογών διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου).

δ) Προκειμένου να δικαιούται να προβάλλει έγκυρη αξίωση βάσει εγγύησης, ο Πελάτης θα ειδοποιεί αμέσως τη Infocube περί φερόμενων ως Ελαττωματικών Προϊόντων ή Ελαττωματικών Υπηρεσιών πριν την εκπνοή της περιόδου εγγύησης. Αν η Infocube αποφασίσει, κατά την ελεύθερη κρίση της, ότι μία αξίωση βάσει εγγύησης είναι έγκυρη, η Infocube, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και κατ' επιλογή της, είτε θα επισκευάσει είτε θα προσφέρει προϊόντα προς αντικατάσταση των Ελαττωματικών Προϊόντων, ή θα αποκαταστήσει ή θα συμπληρώσει τυχόν Ελαττωματικές Υπηρεσίες. Αν παρά τις εύλογες προσπάθειες της Infocube, ένα Ελαττωματικό Προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί, προϊόν για αντικατάσταση δεν μπορεί να προσφερθεί, ή οι Ελαττωματικές Υπηρεσίες δεν μπορούν να αποκατασταθούν ή να συμπληρωθούν, τότε η Infocube θα προβεί στην αντίστοιχη επιστροφή ή πίστωση των χρημάτων που έχει καταβάλλει ο Πελάτης γι' αυτά τα Ελαττωματικά Προϊόντα ή τις Ελαττωματικές Υπηρεσίες. Οι επισκευές, αντικαταστάσεις ή αποκαταστάσεις δεν θα παρατείνουν ή ανανεώνουν την ισχύουσα περίοδο εγγύησης. Ο Πελάτης θα λάβει τη συναίνεση της Infocube ως προς τις προδιαγραφές τυχόν δοκιμής που σκοπεύει να διεξάγει προκειμένου να διαπιστώσει αν υφίσταται Ελάττωμα. Τα προϊόντα για αντικατάσταση που προμηθεύει η Infocube μπορεί να παρουσιάζουν μικρές αποκλίσεις ως προς τον σχεδιασμό ή/και τις προδιαγραφές που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του αντικατασταθέντος Προϊόντος. Σχετικά με τυχόν αντικατασταθέντα Προϊόντα ή Προϊόντα για οποία έγινε επιστροφή χρημάτων, η Infocube μπορεί, κατά την ελεύθερη κρίση της, είτε να ζητήσει την κυριότητα των αντικατασταθέντων Προϊόντων ή των Προϊόντων για οποία έγινε επιστροφή χρημάτων και να ζητήσει από τον Πελάτη να τα επιστρέψει στη Infocube, ή να ζητήσει από τον Πελάτη να τα καταστρέψει με δική του Πελάτη.

ε) Ο Πελάτης θα καταβάλλει τις δαπάνες πρόσβασης για τις προσπάθειες αποκατάστασης βάσει εγγύησης της Infocube, περιλαμβανομένων της απομάκρυνσης και αντικατάστασης συστημάτων, κατασκευών ή άλλων τμημάτων των εγκαταστάσεων του Πελάτη, της απο-Εγκατάστασης των Ελαττωματικών Προϊόντων, και της νέας Εγκατάστασης προϊόντων που παρέχονται προς αντικατάσταση. Ο Πελάτης δεν θα επιστρέφει Προϊόντα στη Infocube χωρίς τη συναίνεση της Infocube, και τότε μόνο σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική επιστροφών της Infocube. Στην περίπτωση που η Infocube αποφασίσει ότι μία αξίωση βάσει εγγύησης δεν είναι έγκυρη, ο Πελάτης θα επιβαρυνθεί με τις δαπάνες που επισύρει η Infocube κατά τη διαχείριση και δοκιμή, και τη μεταφορά των επιστρεφόμενων Προϊόντων.

στ) Όλες οι υποχρεώσεις αποζημίωσης και εγγύησης της Infocube σύμφωνα με Σύμβαση τελούν υπό την αίρεση (i) κατάλληλης αποθήκευσης, εγκατάστασης, χρήσης, λειτουργίας και συντήρησης των Προϊόντων, σύμφωνα με τα εγχειρίδια χρήστη, την πολιτική εγγυήσεων και τις άλλες οδηγίες που η Infocube γνωστοποιεί στον Πελάτη· (ii) τήρησης από τον Πελάτη επακριβών και ολοκληρωμένων αρχείων λειτουργίας και συντήρησης κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, και της παροχής πρόσβασης σε αυτά τα αρχεία στη Infocube· και (iii) τροποποίησης ή επισκευής Προϊόντων και Υπηρεσιών μόνο όπως εξουσιοδοτείται από τη Infocube. Παράλειψη συμμόρφωσης με αυτές τις προϋποθέσεις καθιστά την εγγύηση άκυρη και ανίσχυρη. Η Infocube δεν θα ευθύνεται για τυχόν φυσιολογική φθορά και φθορά από περιβαλλοντικές αιτίες ή υπό ακραίες συνθήκες. Η εγγύηση που παρέχεται με το παρόν άρθρο 9 δεν ισχύει επί ζημιών ή αποτυχίας εκπλήρωσης λόγω Ανωτέρας Βίας ή τυχόν κακής χρήσης, εσφαλμένης χρήσης, ασυνήθους χρήσης, λανθασμένης παροχής ρεύματος, αυξήσεων ή αυξομειώσεων ηλεκτροδότησης, οξειδωτικού περιβάλλοντος, αμέλειας, έκθεσης ή οιασδήποτε χρήσης ή εγκατάστασης κατά παράβαση των οδηγιών ή περιορισμών που παρέχει η Infocube ή οιοσδήποτε ισχύων κανονισμός ή κώδικας.

ζ) Κάθε υποχρέωση της Infocube ως προς αποζημίωση ή εγγύηση σύμφωνα με Σύμβαση, δεν θα εγείρει από μόνη της ευθύνη έναντι τρίτων ή του δημοσίου. Τίποτε σε οιαδήποτε Σύμβαση δεν θα ερμηνεύεται σαν να δημιουργεί οιαδήποτε υποχρέωση, πρότυπο ή ευθύνη έναντι προσώπων ή τρίτων.

η) Αν απαιτείται ανάκληση, αναβάθμιση, ενημέρωση, απόσυρση ή οιαδήποτε άλλη ενέργεια αποκατάστασης ως προς οιοδήποτε Προϊόν, ο Πελάτης θα συνεργάζεται πλήρως και θα παρέχει την αρωγή που η Infocube μπορεί να ζητήσει. Ο Πελάτης θα τηρεί επακριβή βιβλία και αρχεία ώστε να εξασφαλίζεται η ιχνηλασιμότητα των Προϊόντων στην περίπτωση ανάκλησης Προϊόντων ή άλλης ενέργειας αποκατάστασης.

θ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΘΡΑ 9, 11 ΚΑΙ 12(β), (γ) και (δ) ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ Infocube ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝ ΜΙΑ ΑΞΙΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΓΓΥΗΣΗ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ, ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ Ή ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΑΜΕΛΕΙΑΣ), ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΘΥΝΗ Ή ΑΛΛΟ ΤΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ. Η Infocube ΡΗΤΑ ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΡΗΤΗ Ή ΣΙΩΠΗΡΗ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ, ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΜΟΝΟ, ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ Ή ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΓΥΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ Ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ. ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ Infocube ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Γενικοί Όροι Πώλησης

α) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις ("Όροι") ισχύουν επί της πώλησης ή της προμήθειας...

Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

1. ΓενικάΓια τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου ενδέχεται η Εταιρεία να ζητήσει δεδομένα σας...

Όροι χρήσης

Ο παρόν Διαδικτυακός Τόπος ανήκει στην εταιρεία INFOCUBE PRIVATE COMPANY με διακριτικό τίτλο...

Παράδοση Προϊόντων & Εκτέλεση Υπηρεσιών

α) Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, τα Προϊόντα θα παραδίδονται Ex Works - εξ εργοστασίου...

Ασφάλεια Συναλλαγών

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων:Για την εξασφάλιση του...